אחרי ארוחת הבוקר, נסענו עם אוטובוס המארגנים לעיר הספרינט.
מפת הספרינט בעצם מורכבת משתי ערים - mezzano ו imer
עד היום לא יכולנו כמובן להיכנס לערים אלו ורק נסענו מדי פעם באוטובוס בכביש שעובר בהן בדרך לאימונים.
איזור החימום/התחלה היה ליד מגרש כדורגל וכל הנבחרות התכנסו באולם לידו.
החימום היה על מפה קטנה עם כמה תחנות, ומשם הליכה של כמה דקות לזינוק.
אחרי שארם יצא לחימום אני נסעתי לסיום עם מיניבוס של המארגנים.
למאמנים היה כמובן אסור להסתובב בעיר אלא רק בסיום שהיה באיזור של איצטדיון גדול.
מזג האוויר היה מצויין - שמש נעימה וגם האווירה, הפנינג שמח עם משתתפי התחרות הפתוחה.
המסלול - 3.1 ק"מ שמתחיל בקצה אחד של המפה עם כמה לופים ולג ארוך, רוב המסלול בעיר וקצת בשטח. מסלול הגברים והנשים דומה ובאותו כיוון כאשר רוב התחנות שונות.
מפת הגברים (עם ציור המסלול של המנצחים):
http://cdn.cloudfiles.mosso.com/c127221/jwoc_sprint_men.jpg
מפת הנשים (עם ציור המסלול של המנצחים):
http://cdn.cloudfiles.mosso.com/c127221/jwoc_sprint_women.jpg
ארם נפסל.
תחנה 22 במסלול הגברים היא התחנה ה3 מהסוף במסלול הגברים.
תחנה 19 של הנשים היא התחנה ה3 מהסוף במסלול הנשים.
שתי התנות נמצאות באותו תא שטח, במרחק של כ 30 מטר אחת מהשניה.
מכיוון ההגעה של שני המסלולים אחרי תחנות קהל, תחנת הנשים נמצאת לפני תחנת הגברים באותו קו.
ארם ניקב את תחנת הנשים ומשם רץ לתחנה הלפני אחרונה, תחנה אחרונה וסיום.
ארם אכן נפסל ובצדק כי לא ניקב תחנה אחת במסלול שלו.
ביחד עם ארם - 14 פסולים שרובם נפסלו על אותה טעות בדיוק.
בדיעבד, ורק אחרי התחרות התברר לי ש - אחרי שהנווטים הראשונים הגיעו, נווטים שכבר סיימו וראו את הסיטואציה הבעייתית עם שתי התחנות הקרובות, (מה גם שהמארגנים לא לקחו את המפות בסיום ומה גם שאת תא השטח עם שתי התחנות ראו מכל מקום באיצטדיון) היו נווטים רבים ממדינות שונות שבתחנת הקהל שהיתה תחנה אחת לפני תחנה 22 במסלול הגברים צעקו ואמרו והזהירו נווטים לא לנקב את תחנת הנשים! היו גם מדינות שבסימון של שריקה או צליל התריאו לנווטים שעדיין היו במסלול לא לנקב את תחנת הנשים..
בפגישת המאמנים בערב עלה הנושא מול המארגנים אבל הם פשוט לא הגיבו אלא רק אמרו שהם מודעים למה שקרה.
אני לא אומר שארם לא פסול, הוא פסול כי לא ניקב תחנה, אבל אם היה מצב זהה לכולם ואם לא היו אומרים לנווטים שחזרו אחרי השליש הראשון (ארם זינק 58 מ 169) אז סביר מאוד להניח שהיו נפסלים עוד הרבה נווטים.
אחרי הניווט חזרנו לעיר, מנוחה וארוחת ערב, התארגנות לקראת מחר ולילה טוב.
מחר - יום חדש. ניווט שונה לגמרי, מסלול ארוך ביער.
יום שני, 6 ביולי 2009
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה